Utrechtse DJ promoot nieuwe single met flyeractie

De Utrechtse DJ en musziek producer Jonathan Joosten heeft middels een flyeractie op Utrecht CS een nieuwe release op zijn eigen label onder de aandacht gebracht. Het gaat om de eerste single van Remix The Remix, getiteld Diamond In The Night.

Flyers-Remix-the-Remix

Joosten, voorheen vaste DJ in Utrechtse clubs als Filemon & Baucis, Havana en Kosten Koper, legt uit: “Een goed liedje op zich is niet meer genoeg. Er komen dagelijks 40.000 nieuwe liedjes uit op Spotify. Slechts een heel klein deel daarvan komt uiteindelijk boven drijven. Om de kans daarbij te horen te vergroten moet je opvallen. Dat is prima, want daardoor moet je creatief worden. Flyeren is op zich niet heel origineel, maar flyeren voor een nieuwe muziekrelease heb ik nog niet eerder gezien. Vandaar dat het het proberen waard is.”

Naast de flyeractie op Utrecht CS, worden de flyers ook uitgedeeld aan barpersoneel in de Utrechtse horeca met het verzoek om de nieuwe single toe te voegen aan de playlist voor achtergrondmuziek. De reacties hierop zijn zeer positief.

De flyer in kwestie heeft het formaat van een visitekaartje en is dubbelzijdig bedrukt. Op de ene kant wordt de single in het Nederlands aangekondigd, op de andere zijde in het Engels. De strekking: De eerste single van Remix The Remix is zojuist verschenen op Spotify, Apple Music en andere streaming diensten. Check de track en als je hem leuk vindt, voeg hem dan toe aan je playlist en deel hem met je vrienden.